Mooi en ontspannen zwanger zijn
Mooi en ontspannen zwanger zijn
Mooi en ontspannen zwanger zijn

Zwanger

Zwangerschapsyoga/Pilates

Zwangerschapsyoga/Pilates Ben je nog maar net zwanger of al wat verder? Elk moment is een goed moment om te starten met Zwangerschapsyoga/pilates. Tijdens je zwangerschap levert je lichaam een topprestatie, reden om er goed voor te zorgen. De les wordt aangepast aan jouw behoeften en mogelijkheden. Er is veel aandacht voor houding, adem en ontspanning. We combineren de oefeningen en houdingen uit yoga en pilates.

Voordelen:

Verbetering van je dagelijkse houding (ter voorkoming van o.a. rug-, nek- en schouderklachten)

Meer ontspannen zijn door het loslaten van spieren, maar ook van gedachtes en verwachtingen

Bewustwording van je bekkenbodemspieren

Tijd om rustig de connectie met je kindje te maken

Fijn moment voor jezelf

Aanmelden: info@personal-flow.nl of bel 06 8260 1282

 

Net bevallen? Kom dan naar "Back in Shape"
Aan deze cursus van 10 weken kun je meedoen vanaf minimaal 6 weken na je bevalling óf minimaal 8 weken na een keizersnede. Ook als je bekkenklachten hebt gekregen tijdens je zwangerschap, kun je meedoen. Juist goed om dan te blijven bewegen, maar wel op een verantwoorde manier.

Wat levert het je op:

Meer energie en een goede conditie, meteen al de eerste maanden na je bevalling.

Mentaal sterker

Extra kilo’s kwijtraken (weer in die strakke spijkerbroek!)

Contact met andere pas bevallen, actieve moeders

Herstel van bekkenbodem- en buikspieren

Zwangerschapsyoga/Pilates

Zwangerschapsyoga/Pilates Ben je nog maar net zwanger of al wat verder? Elk moment is een goed moment om te starten met Zwangerschapsyoga/pilates. Tijdens je zwangerschap levert je lichaam een topprestatie, reden om er goed voor te zorgen. De les wordt aangepast aan jouw behoeften en mogelijkheden. Er is veel aandacht voor houding, adem en ontspanning. We combineren de oefeningen en houdingen uit yoga en pilates.

Voordelen:

Verbetering van je dagelijkse houding (ter voorkoming van o.a. rug-, nek- en schouderklachten)

Meer ontspannen zijn door het loslaten van spieren, maar ook van gedachtes en verwachtingen

Bewustwording van je bekkenbodemspieren

Tijd om rustig de connectie met je kindje te maken

Fijn moment voor jezelf

Aanmelden: info@personal-flow.nl of bel 06 8260 1282

 

Net bevallen? Kom dan naar "Back in Shape"
Aan deze cursus van 10 weken kun je meedoen vanaf minimaal 6 weken na je bevalling óf minimaal 8 weken na een keizersnede. Ook als je bekkenklachten hebt gekregen tijdens je zwangerschap, kun je meedoen. Juist goed om dan te blijven bewegen, maar wel op een verantwoorde manier.

Wat levert het je op:

Meer energie en een goede conditie, meteen al de eerste maanden na je bevalling.

Mentaal sterker

Extra kilo’s kwijtraken (weer in die strakke spijkerbroek!)

Contact met andere pas bevallen, actieve moeders

Herstel van bekkenbodem- en buikspieren